Ha a saját márkáddal és termékeddel mész az Amazonra akkor nem elég belistázni azt hanem le is kell győzni a többi kereskedő termékeit. Ekkor jön képbe az Amazonon belüli PPC marketing. Nem az a kérdés, hogy kell vagy nem, hanem hogy melyik hirdetési forma, ami a legjobban passzol a termékedhez ezek közül: a Sponsored Products, a Sponsored Brands és a Sponsored Display.
1. Sponsored Products:
Ez a hirdetési forma a terméket jeleníti meg a keresési eredmények között, természetesen licit és relevancia függvénye, hogy mennyire kerül előre a termékünk.
Előnyök:
Hátrányok:
A márka logóját és termékkatalógusát jeleníti meg a keresési eredmények oldalain, ha a márkára vagy termékkategóriára keres a vevő.
Előnyök:
Hátrányok:
3. Sponsored Display
Dinamikus termékhirdetéseket jeleníthetünk meg az Amazonon és más webhelyeken a vásárlási előzmények és az érdeklődési kör alapján.
Melyik eszközt válassza?
A választás a céloktól és a stratégiától függ.
Tippek a sikeres kampányokhoz: